Ultimele știriContacte

Tiger 1200 Alpine Edition

Tiger 1200 Alpine Edition este versiunea orientată spre turism pe șosea și aventuri montane, gândită pentru confort, autonomie și performanță la drum lung.

altText

Tiger 1200 Alpine Edition

Preț de la 19,990.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Tiger 1200 Alpine Edition este un model de top pentru turism, orientat spre confort și performanță.

Concept și scop

Tiger 1200 Alpine Edition este versiunea orientată spre turism pe șosea și aventuri montane, gândită pentru confort, autonomie și performanță la drum lung.

Inspirată de atmosfera alpină, ediția pune accent pe eleganță, rafinament și siguranță, fiind o alegere ideală pentru cei care preferă curbele strânse ale trecătorilor și drumurile asfaltate lungi.

Modelul se bazează pe platforma Tiger 1200 și aduce o echipare exclusivă și o grafică specială, diferită de varianta standard.

Motor și transmisie

Motor tricilindric de 1.160 cm³, răcit cu lichid, cu o arhitectură T-plane unică Triumph.

Putere maximă: 150 CP la 9.000 rpm, cuplu maxim: 130 Nm la 7.000 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte și sistem Triumph Shift Assist, care permite schimbarea fără ambreiaj în sus și în jos.

Transmisie finală prin cardan (shaft drive) — durabilă și cu întreținere minimă, ideală pentru touring de lungă durată.

Șasiu și suspensie

Cadru din oțel tubular cu subcadru din aluminiu demontabil.

Braț oscilant Tri-Link din aluminiu pentru stabilitate sporită.

Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 200 mm atât în față, cât și în spate — se adaptează automat la condițiile drumului.

Roți turnate din aluminiu (19″ față, 18″ spate) cu anvelope Bridgestone A41 pentru aderență și confort pe șosea.

Sistem de frânare Brembo Stylema: discuri duble de 320 mm în față și 282 mm în spate, cu ABS avansat în viraj.

Tehnologie și confort

Ecran TFT color de 7” cu sistemul MyTriumph Connectivity pentru navigație, muzică și apeluri.

Moduri de condus: cinci (Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider Configurable).

Scaune încălzite pentru pilot și pasager, reglaj de înălțime și funcția Active Preload Reduction, care coboară motocicleta cu până la 20 mm la oprire.

Sisteme de siguranță:

Blind Spot Assist – avertizează privind vehiculele din unghiul mort.

Lane Change Assist – avertizare suplimentară la schimbarea benzii.

Cruise Control, iluminare LED completă și priză USB pentru echipamente.

Design și culori

Două scheme de culoare exclusiviste:

Satin Crystal White & Matt Metallic Grey cu accente Caspian Blue.

Ash Grey & Intense Orange, mai sportivă și expresivă.

Grafica specială „Alpine Edition”, cu detalii inspirate de contururile munților.

Elemente premium: finisaje satinate, rack negru mat și detalii colorate pe rezervor și panourile laterale.

Utilizare și caracter practic

Perfect pentru călătorii lungi, drumuri alpine și turism pe șosea.

Datorită confortului, poate fi folosit ușor cu pasager și bagaje.

Poziția de condus este dreaptă și relaxată, potrivită pentru mii de kilometri.

Deși are greutate și gabarit considerabile, manevrabilitatea este excelentă pentru o motocicletă din această clasă.

Transmisia prin cardan și intervalul mare de service (10.000 mile / 16.000 km) reduc costurile de întreținere.

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 19,990.00 EURO

Motor și transmisie

Tip
Răcit cu lichid, 3 cilindri, 12 supape, DOHC
Capacitate
1160 cc
Gaură
90.0 mm
Accident vascular cerebral
60.7 mm
Compresie
13.2:1
Putere maximă
150 PS / 148 bhp (110.4 kW) @ 9,000 rpm (100 PS Rain mode)
Cuplu maxim
130 Nm @ 7,000 rpm
Sistem
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației. 5 moduri de conducere
Eșapament
Sistem de colectoare 3 în 1 din oțel inoxidabil, cu amortizor de zgomot primar suspendat și amortizor de zgomot secundar montat lateral
Transmisie finală
Transmisie cu arbore
Ambreiaj
Hidraulic, umed, multi-placă, alunecare și asistență
Cutie de viteze
6 trepte, Triumph Shift Assist

șasiu

Cadru
Cadru tubular din oțel, cu brațe laterale din aluminiu forjat. Subcadru spate din aluminiu fabricat, fixat cu șuruburi.
Braț oscilant
Braț oscilant din aluminiu „Tri-Link” cu două fețe, cu brațe de cuplu duble din aluminiu.
Roată față
Aliaj de aluminiu turnat, 19 x 3,0 in
Roată spate
Aliaj de aluminiu turnat, 18 x 4,25 in
Anvelopă față
120/70R19
Anvelopă spate
150/70R18
Suspensie față
Furci inversate Showa de 49 mm, amortizare semi-activă. Cursă roată de 200 mm
Suspensie spate
Monoshock Showa, cu amortizare semi-activă și reglare electronică automată a preîncărcării. Cursă roată de 200 mm.
Frâne față
Discuri duble flotante de 320 mm, etriere radiale monobloc Brembo M4.30 Stylema, OCABS, cilindru principal radial reglabil Magura HC1 cu rezervor separat.
Frâne spate
Disc unic de 282 mm, etrier axial Brembo cu un singur piston, OCABS
Instrumente
Ecran TFT color de 7 inch, sistem de conectivitate My Triumph

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime
2245 mm
Lățimea ghidonului
849 mm / 984 mm (exc./inc. Handguards)
Înălțime fără oglindă
1436 mm / 1497 mm (poziție joasă/înaltă a ecranului)
Înălțimea scaunului
850/870 mm (reglabil)
Ampatament
1560 mm
Unghi furcă
24.0°
Traseu
120 mm
Greutate umedă
247 kg
Capacitatea rezervorului
20 litri

SERVICE

Interval service
10.000 mile (16.000 km)/12 luni (oricare dintre acestea survine mai întâi)

CONSUMPTION AND EMISSIONS

Consumul de combustibil
5,5 litri / 100 km (51,5 mpg)
Emisii
129 g/km EURO 5+ Datele privind emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu Regulamentul 168/2013/CE. Valorile consumului de combustibil sunt obținute în condiții specifice de testare și sunt destinate exclusiv comparării. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale de conducere.
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText