TIGER 1200 RALLY EXPLORER

O inovație majoră în ceea ce privește siguranța la condus este oferită de sistemul radar pentru avertizarea pericolelor din unghiul mort, sistem cu care este dotat Tiger 1200 Rally Explorer, o noutate absolută. Modelul dispune și de o autonomie considerabilă, datorită rezervorului de 30 litri.

altText

TIGER 1200 RALLY EXPLORER

Pret de la 22.990 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

O inovație majoră în ceea ce privește siguranța la condus este oferită de sistemul radar pentru avertizarea pericolelor din unghiul mort, sistem cu care este dotat Tiger 1200 Rally Explorer, o noutate absolută. Modelul dispune și de o autonomie considerabilă, datorită rezervorului de 30 litri.

Motorul T-Plane cu trei cilindri și capacitatea de 1160 cmc dezvoltă o putere de 150 de cai, oferind cel mai bun echilibru între cuplul la turații joase și putere ridicată spre zona roșie.


Suspensiile semi-active premium Showa au o cursă de 220 mm și setări pentru stradă, dar și pentru off-road. Etrierele Brembo Stylema sunt asociate cu un cilindru principal Magura pentru frânare avansată de mare finețe.

Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.

Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.

Modelul dispune de șase moduri de pilotaj ce pot fi ușor selectate în mers cu ajutorul unui buton dedicat, fiecare mod având setări proprii pentru răspunsul accelerației, controlul tracțiunii, sistemul ABS și setările suspensiilor.

Sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control sunt controlate de o avansată unitate IMU, adăugând un plus de siguranță la condus. Acestea pot fi dezactivate complet de piloții experimentați, pentru o experiență incitantă, .

Pachetul Rally Explorer mai include cric central, scut de protecție pentru baia de ulei, mânere încălzite, bare de protecție motor, bare de protecție rezervor de combustibil, sistem pentru controlul vitezei de croazieră (Cruise Control), sistemul de schimbare a treptelor Triumph Shift Assist (up and down), sistem Adaptive Cornering Lighting pentru vizibilitate sporită în viraje, lumini auxiliare LED.

Impresionând deopotrivă prin finisajele premium și tehnologia de ultimă generație, Tiger 1200 Rally Explorer este gata să pornească în aventura absolută, oferind confort desăvârșit.

SPECIFICATION

Preț

Preț
From 22,990.00 EUR

motor și transmisie

Tip
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
3.54"
Cursa pistonului
2.38"
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
147 HP / 150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM – 95 Lb/Ft @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Sistem de evacuare
Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală
Shaft drive
Ambreiaj
Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze
6 speed

șasiu

Cadru
Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Braț oscilant
Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roată față
Cast aluminium, 19 x 3.0in
Roată spate
Cast aluminium, 18 x 4.25in
Anvelopă față
Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopă spate
Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensie față
Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 7.87" travel.
Suspensie spate
200mm wheel travel Showa semi-active damping monoshock, with automatic electronic preload adjustment and New Active Preload Reduction feature. Depending on the combined weight of rider, pillion and luggage, this feature could lower the riding height by up to 0.78in when the motorcycle comes to a standstill, offering greater ease and confidence.
Frâne față
Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate
Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișaj și funcții
Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Handlebars 85 cm, handguards 90 cm
Înălțime fără oglinzi
Low screen 143.6 cm, high screen 149.7 cm
Înălțime șa
Adjustable 84.99 / 87.7 cm
Ampatament
157 cm
Unghi furcă față
24.0 º
Trail (avans furcă)
12 cm
Capacitate rezervor
30 liters
Greutate la plin
256 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText