TIGER SPORT 660 MY2024

Triumph Tiger Sport 660 e conceput să asigure plimbările perfecte de zi cu zi, în cazul mersului la muncă, pilotajului în oraș sau în cazul turelor de weekend.

altText

TIGER SPORT 660

Pret de la 9.390 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

E un model capabil, cu o manevrabilitate ce inspiră încredere imediată, stilul dinamic și distinct se remarcă de la distanță, iar de aproape poate fi apreciată atenția la detalii. Tiger Sport 660 e echipat cu accelerație ride-by-wire pentru răspuns delicat la rotirea manșonului, cutia de viteze cu 6 strepte e optimizată pentru distracție și pilotaj sportiv. Ambreiajul e asistat cu alunecare controlată, acționarea levierului fiind foarte ușoară, un bonus în traficul urban. Pe această motocicletă se poate monta și quickshiter (accesoriu opțional), schimbările treptelor făcându-se în acest caz fără acționarea ambreiajului, la orice turație. : acest model beneficiază de un suport Triumph în valoare de 1.000 €, pe care îl poți folosi pentru reducerea prețului motocicletei, pentru achiziția de accesorii originale sau combinat. În plus, primești un pachet de accesorii în valoare de până la 1.375 € inclus în preț (Set cutii laterale A9500820 sau A9500825 + Suport cutii laterale A9500772). Ofertă valabilă în limita stocului disponibil.


La suplețea sa contribuie și ghidonul din aluminiu cu secțiune variabilă, șaua e practică și confortabilă, mânerele pentru pasager fiind dotare standard. Suspensia frontală e asigurată de o furcă inversată Showa cu o cursă de 150 mm, pe spate este un monoamortizor Showa ce permite setări pe preîncărcare atât pentru pilotaj sportiv singur, cât și pentru călătorii relaxante cu pasager.

Jantele din aliaj pe 17 inch cu 5 brațe sunt echipate cu pneurile Michelin Pilot Road 5, iar de frânare se ocupă etrierele Nissin și discurile duble cu diametrul de 310 mm. Sistemele ABS și TC (decuplabil) sunt dotări standard și contribuie la siguranța și plăcerea pilotajului.

Pe bord este un ecran multifuncțional nou, cele două moduri de pilotaj disponibile (Road și Rain) au fiecare proriile setări pentru modul de răspuns al accelarației și de intervenție al sistemului de control al tracțiunii. Parbrizul se poate regla cu o singură mână, carenajul are forme sculpturale ce combină funcția practică cu aspectul modern. Rezervorul cu capacitatea de 17 litri asigură o autonomie sporită, gențile ce figurează în catalogul accesoriilor se integrează estetic în linia codiției, fără a fi nevoie de suporturi suplimentare.

Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.

Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.

SPECIFICATION

Preț

Preț
From 22,990.00 EUR

motor și transmisie

Tip
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
3.54"
Cursa pistonului
2.38"
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
147 HP / 150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM – 95 Lb/Ft @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Sistem de evacuare
Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală
Shaft drive
Ambreiaj
Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze
6 speed

șasiu

Cadru
Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Braț oscilant
Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roată față
Cast aluminium, 19 x 3.0in
Roată spate
Cast aluminium, 18 x 4.25in
Anvelopă față
Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopă spate
Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensie față
Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 7.87" travel.
Suspensie spate
200mm wheel travel Showa semi-active damping monoshock, with automatic electronic preload adjustment and New Active Preload Reduction feature. Depending on the combined weight of rider, pillion and luggage, this feature could lower the riding height by up to 0.78in when the motorcycle comes to a standstill, offering greater ease and confidence.
Frâne față
Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate
Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișaj și funcții
Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Handlebars 85 cm, handguards 90 cm
Înălțime fără oglinzi
Low screen 143.6 cm, high screen 149.7 cm
Înălțime șa
Adjustable 84.99 / 87.7 cm
Ampatament
157 cm
Unghi furcă față
24.0 º
Trail (avans furcă)
12 cm
Capacitate rezervor
30 liters
Greutate la plin
256 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText