E un model capabil, cu o manevrabilitate ce inspiră încredere imediată, stilul dinamic și distinct se remarcă de la distanță, iar de aproape poate fi apreciată atenția la detalii. Tiger Sport 660 e echipat cu accelerație ride-by-wire pentru răspuns delicat la rotirea manșonului, cutia de viteze cu 6 strepte e optimizată pentru distracție și pilotaj sportiv. Ambreiajul e asistat cu alunecare controlată, acționarea levierului fiind foarte ușoară, un bonus în traficul urban. Pe această motocicletă se poate monta și quickshiter (accesoriu opțional), schimbările treptelor făcându-se în acest caz fără acționarea ambreiajului, la orice turație. : acest model beneficiază de un suport Triumph în valoare de 1.000 €, pe care îl poți folosi pentru reducerea prețului motocicletei, pentru achiziția de accesorii originale sau combinat. În plus, primești un pachet de accesorii în valoare de până la 1.375 € inclus în preț (Set cutii laterale A9500820 sau A9500825 + Suport cutii laterale A9500772). Ofertă valabilă în limita stocului disponibil.
La suplețea sa contribuie și ghidonul din aluminiu cu secțiune variabilă, șaua e practică și confortabilă, mânerele pentru pasager fiind dotare standard. Suspensia frontală e asigurată de o furcă inversată Showa cu o cursă de 150 mm, pe spate este un monoamortizor Showa ce permite setări pe preîncărcare atât pentru pilotaj sportiv singur, cât și pentru călătorii relaxante cu pasager.
Jantele din aliaj pe 17 inch cu 5 brațe sunt echipate cu pneurile Michelin Pilot Road 5, iar de frânare se ocupă etrierele Nissin și discurile duble cu diametrul de 310 mm. Sistemele ABS și TC (decuplabil) sunt dotări standard și contribuie la siguranța și plăcerea pilotajului.
Pe bord este un ecran multifuncțional nou, cele două moduri de pilotaj disponibile (Road și Rain) au fiecare proriile setări pentru modul de răspuns al accelarației și de intervenție al sistemului de control al tracțiunii. Parbrizul se poate regla cu o singură mână, carenajul are forme sculpturale ce combină funcția practică cu aspectul modern. Rezervorul cu capacitatea de 17 litri asigură o autonomie sporită, gențile ce figurează în catalogul accesoriilor se integrează estetic în linia codiției, fără a fi nevoie de suporturi suplimentare.
Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.
Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.