Ultimele știriContacte

Bonneville T100

Triumph prezintă noua Bonneville T100 pentru 2026 — o evoluție fidelă spiritului clasicului din 1959, îmbogățită cu noi tehnologii orientate către rider și detalii estetice contemporane, fără a compromite silueta și caracterul autentic Bonneville.

altText

Bonneville T100

Preț de la 11,190.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Triumph prezintă noua Bonneville T100 pentru 2026 — o evoluție fidelă spiritului clasicului din 1959, îmbogățită cu noi tehnologii orientate către rider și detalii estetice contemporane, fără a compromite silueta și caracterul autentic Bonneville.

Design și detalii premium

Păstrează silueta clasică cu rezervor metalic sculptat, pad-uri din cauciuc pentru genunchi și embleme Triumph.

Scheme noi de culori premium:

  • Snowdonia White & Sapphire Black cu linie aurie pictată manual
  • Jet Black & Diablo Red cu linie aurie
  • Opțiunea standard: Stone Grey

Materiale premium: crom lustruit, oțel inoxidabil periat, elemente anodizate și cabluri ascunse elegant.

Tehnologie modernă

Optimised Cornering ABS și Traction Control bazate pe IMU.

Două moduri de condus: Road și Rain (noutate pentru T100).

Far LED rotund cu semnătură DRL.

Port USB-C integrat.

Cruise control disponibil ca accesoriu.

Motor și performanță

Motorul Bonneville de 900 cm³, puternic și plin de caracter.

65 PS la 7.000 rpm și 80 Nm la 3.750 rpm.

Ambreiaj „torque-assist” pentru schimbări line.

A2-ready: compatibil cu kitul de restricție A2.

Șasiu și confort

Cadru tubular din oțel și suspensie KYB pentru manevrabilitate intuitivă.

Frână față: etrier Nissin cu două pistoane.

Roți cu spițe, jante din aluminiu și anvelope Michelin Road Classic.

Înălțime șa: 790 mm, poziție dreaptă și accesibilă.

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 11 190.00 EU

Motor și transmisie

Tip
Motor bicilindric în paralel, răcit cu lichid, 8 supape, SOHC, ordine de aprindere 270°
Capacitate
900 cc
Gaură
84.6 mm
Accident vascular cerebral
80.0 mm
Compresie
11:1
Putere maximă EC
65PS / 64.1bhp (47.8kW) @ 7,000rpm
Cuplu maxim EC
80Nm @ 3,750 rpm
Sistem
Injecție multipunct cu control electronic al accelerației. 2 moduri de conducere.
Eșapament
Sistem de evacuare 2 în 2 cu două tobe de eșapament din oțel inoxidabil periat
Transmisie finală
Lanț cu inele X
Ambreiaj
Umed, cu plăci multiple și asistență
Cutie de viteze
5 viteze

șasiu

Cadru
Oțel tubular, cu suporturi din oțel
Braț oscilant
Dublu, din oțel fabricat
Roată față
Roată cu spițe și jantă din oțel, 32 spițe, 18 x 2,75 in
Roată spate
Roată cu jantă din oțel, 32 spițe, 17 x 4,25 in
Anvelopă față
100/90-18
Anvelopă spate
150/70 R17
Suspensie față
Furci cu cartuș KYB Ø 41 mm
Suspensie spate
Dublă suspensie KYB RSU cu preîncărcare reglabilă
Frâne față
Disc fix unic Ø 310 mm, etrier flotant Nissin cu 2 pistoane, OCABS
Frâne spate
Disc fix unic Ø 255 mm, etrier flotant Nissin cu 2 pistoane, OCABS
Afișaj și funcții ale instrumentelor
Vitezometru și tahometru analogice cu cadran dublu și afișaje multifuncționale LCD

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime
2170 mm
Lățimea ghidonului
780 mm
Înălțime fără oglindă
1100 mm
Înălțimea scaunului
790 mm
Ampatament
1450 mm
Unghi furcă
25.5 °
Traseu
105.2 mm
Capacitatea rezervorului
14,5 litri
Greutate umedă
233 kg

SERVICIU

Interval de service
10.000 mile (16.000 km)/12 luni (oricare dintre acestea survine mai întâi)

CONSUMPTION AND EMISSIONS

Consumul de combustibil
4,4 l/100 km (64,2 mpg)
Cifre privind CO2
100 g/km EURO 5+ Datele privind emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu Regulamentul 168/2013/CE. Valorile consumului de combustibil sunt obținute în condiții specifice de testare și sunt destinate exclusiv comparării. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale de conducere.
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText