Ultimele știriContacte

Triumph TF 450-E

Putere maximă pentru Enduro de viteză

altText

TF 450-E

Preț de la 11,800.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Tehnologia avansată include:

  • Athena ECU cu hărți duale de motor și control al tracțiunii
  • Launch Control optimizat
  • Quickshifter Triumph pentru schimbări fără ambreiaj (treptele 2–6)

Frâne Galfer + etriere Brembo, jante D.I.D DirtStar, anvelope Michelin Enduro 2Noul Triumph TF 450-E este dezvoltat împreună cu campioni mondiali de Enduro și este proiectat pentru performanță la nivel competițional pe trasee rapide și teren variat. Modelul folosește un motor monocilindru de 450 cm³, răcit cu lichid, care livrează 58,6 PS și 49,3 Nm, cu o accelerație lină și controlabilă până la 10.500 rpm. Cuplul puternic la turații joase și medii îl face ideal pentru urcări dificile, dune și secțiuni rapide.

Motorul include piston König forjat, supape din titan Del West, iar bolțul și culbutorii sunt acoperiți cu DLC pentru durabilitate ridicată. Sistemul de răcire cu radiator mare și ventilator integrat asigură constanță în cele mai solicitante curse.

TF 450-E folosește un cadru ușor din aluminiu, proiectat pentru stabilitate la viteză și agilitate în zone tehnice. Suspensia KYB complet reglabilă și geometria specifică Enduro oferă tracțiune excelentă și absorbție a denivelărilor.

Ergonomia este orientată către pilot: ghidon Pro Taper, grips ODI, șa antiderapantă și un display digital compact. Rezervorul de 8,3 l și iluminarea LED integrată completează un pachet gata de concurs.

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 11,800.00 EURO

Motor și transmisie

Tip
Cilindru unic în 4 timpi SOHC
Capacitate
449.9 cc
Diametru x cursă
95 x 63.4
Compresie
12.8
Putere maximă
58.6 PS
Cuplu maxim
49.3 NM
Sistem
Accelerație cu cablu Dell'Orto 44 mm, EFI
Eșapament
Silențios simplu
Transmisie finală
13/51
Ambreiaj
Coș integrat din oțel, umed, hidraulic cu discuri multiple
Cutie de viteze
6 viteze

șasiu

Cadru
Aluminiu, coloană vertebrală și suport dublu
Braț oscilant
Fabricarea aluminiului
Roată față
21” x 1.6”
Roată spate
18” x 2.15”
Anvelopă față
90/90 - 21
Anvelopă spate
140/90 - 18
Suspensie față
Furcă cu arc elicoidal KYB de 48 mm, reglare compresie/revenire, cursă de 300 mm
Suspensie spate
Bobină KYB, reglare compresie (viteză mare și mică), reglare revenire, cursă 313 mm
Frâne față
Simplu, disc Galfer de 260, Brembo, 2xØ24 pistoane, etrier flotant
Frâne spate
Simplu, disc Galfer Ø220, Brembo, 1xØ26 pistoane, etrier flotant
Instrumente
Vitezometru digital, cuburi comutatoare multifuncționale

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime
2243mm
Lățime
836mm
Înălțime fără oglindă
1264mm
Înălțimea scaunului
955mm
Ampatament
1488mm
Unghi furcă
26.8º
Traseu
113mm
Greutate umedă
116.8kg
Capacitatea rezervorului
8.3 L
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText