Ultimele știriContacte

TF 450-X (2026)

Triumph Motorcycles a adăugat noul TF 450-X în gama sa off-road pentru 2026, aducând în clasa de 450 cmc cea mai nouă putere dezvoltată în competiții, control de precizie și tehnologie de nivel factory.

altText

TF 450-X

Preț de la 11,300.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Triumph Motorcycles adaugă noul TF 450-X în gama sa off-road pentru 2026

  • Nou butuc de ambreiaj Exedy de înaltă performanță și nou arc de tip Belleville pentru durabilitate sporită și acțiune rafinată a ambreiajului în condiții extreme de competiție
  • Noi prinderi ale motorului reglate pentru performanțe îmbunătățite ale șasiului și nouă stea a selectorului de viteze pentru o schimbare mai precisă și o cuplare mai robustă
  • Dominând segmentul cu o putere maximă de 62,4 PS la 9.500 rpm, monocilindrul Triumph de 450 cmc, în patru timpi, oferă cel mai bun raport putere-greutate din clasă
  • Schemă grafică complet nouă pentru 2026, cu autocolante turnate în plastic, în nuanța izbitoare Triumph Performance Yellow

Triumph Motorcycles a adăugat noul TF 450-X în gama sa off-road pentru 2026, aducând în clasa de 450 cmc cea mai nouă putere dezvoltată în competiții, control de precizie și tehnologie de nivel factory.

În urma lansării ediției speciale TF 450-RC de anul trecut, care a marcat debutul Triumph în clasa de 450 cmc, această motocicletă de motocross construită special beneficiază de cele mai noi actualizări tehnice introduse pe TF 250-X.

Un butuc de ambreiaj Exedy complet nou are canale de lubrifiere optimizate, sporind și mai mult durabilitatea și îmbunătățind capacitatea de cuplu în condiții extreme de competiție. Noul arc de ambreiaj Belleville oferă o acțiune rafinată a ambreiajului și o cuplare constantă. Noile prinderi ale motorului sunt reglate pentru a oferi o performanță mai rafinată a șasiului, în timp ce o nouă stea a selectorului de viteze asigură o selectare mai bună a treptelor și o cuplare mai robustă.

Noul kit grafic Performance Yellow, cu autocolante turnate în plastic, conferă modelului TF 450-X un aspect îndrăzneț, pregătit pentru competiții.

Cu o putere maximă de 62,4 CP la 9.500 rpm și un șasiu ultra-ușor de doar 108,3 kg, noul TF 450-X oferă un raport putere-greutate care depășește concurența și livrează agilitate și echilibru excepționale.

Pentru a se asigura că piloții au tot ce le trebuie încă din cutie, TF 450-X vine echipat standard cu componente premium, inclusiv frâne Brembo, suspensii KYB, ghidon Pro Taper și roți D.I.D, alături de electronice optimizate pentru competiții, cum ar fi launch control, controlul tracțiunii, quickshifter și două hărți de motor.

Directorul Comercial al Triumph Motorcycles, Paul Stroud, a declarat:

„Programul nostru de motocross a obținut deja podiumuri atât în Supercross, cât și în MXGP, iar reacția la modelele TF 250-X și TF 450-RC a fost excepțională. Noul TF 450-X continuă această evoluție, oferind aceeași performanță dezvoltată în competiții într-un model de producție standard. Dezvoltat și testat pentru a oferi performanță, control și fiabilitate pentru piloți de toate nivelurile, acest model este proiectat să fie accesibil pentru motocicliștii de weekend, ajutând totodată piloții competitivi să performeze la cel mai înalt nivel.

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 11,300.00 EURO

Motor și transmisie

Tip
Cilindru unic în 4 timpi SOHC
Capacitate
449.5cc
Gaură
95mm
Accident vascular cerebral
63.4mm
Compresie
13.1:1
Sistem
62.4PS @ 9500rpm
Eșapament
49.9Nm @7000rpm
Transmisie finală
Corp clapetă Dellorto, Athena EMS
Ambreiaj
Silențios simplu

ȘASIU

Cadru
Aluminiu, coloană vertebrală și suport dublu
Braț oscilant
Fabricarea aluminiului
Roată față
21" x 1.6"
Roată spate
19" x 2.15"
Anvelopă față
80/100 – 21
Anvelopă spate
110/90 – 19
Suspensie față
Furcă cu arc elicoidal KYB de 48 mm, reglare compresie/revenire, cursă de 310 mm
Suspensie spate
Bobină KYB, reglare compresie (viteză mare și mică), reglare revenire, cursă 305 mm
Frâne față
Etrier Brembo cu piston dublu de 24 mm, disc de 260 mm.
Frâne spate
Etrier Brembo cu un singur piston de 26 mm, disc de 220 mm
Afișaj și funcții ale instrumentului
Hour Meter, Multi-Function Switch Cubes
Lățimea ghidonului
836mm (32.9in)
Înălțime fără oglindă
1270mm (50.0in)
Înălțimea scaunului
960mm (37.8in)
Ampatament
1492mm (58.7in)
Raek
27.4 °
Traseu
116mm (4.6in)
Greutate umedă
108.3 kg (239.4lb)
Capacitatea rezervorului
7 litri
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText