Ultimele știriContacte

Street Triple 765 RX

Perfecțiune pură, inspirată din cursele de viteză, îmbunătățită

altText

Street Triple 765 RX

Preț de la 13,900.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Triumph introduce noul Street Triple 765 RX

О ediție specială disponibilă timp de un an, derivată din modelul premiat Street Triple RS și gândită ca o adevărată armă de circuit. Modelul RX revine în gama Street Triple cu o orientare clară spre performanță sportivă și ergonomie de competiție.

Design și elemente exclusive

  • Furci premium Öhlins NIX30 complet reglabile, care îmbunătățesc semnificativ feedbackul și controlul pe pistă.
  • Ghidon tip clip-on, oferind o poziție de pilotaj mai agresivă, inspirată de curse.
  • Jug superior prelucrat cu precizie, eșapament cu logo RX gravat cu laser și șa personalizată RX.
  • Scheme de culoare distinctivă cu Matt Aluminium Silver și subcadru Diablo Red, plus jante asortate.
  • Designul omagiază modelul original Street Triple 675 RX.

Șasiu și performanță

  • Cadru ușor și suspensie complet reglabilă Öhlins față-spate pentru stabilitate și feedback impecabil.
  • Echipat cu etrieri Brembo Stylema, manetă Brembo MCS reglabilă și anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.
  • Greutate la plin: 188 kg.
  • Motorul triple de 765 cm³ produce 130 PS la 12.000 rpm și 80 Nm la 9.500 rpm, oferind accelerație explozivă și răspuns prompt al accelerației.

Tehnologie și dotări

  • Ecran TFT de 5" cu interfață intuitivă și comenzi premium.
  • ABS Track, Cornering ABS optimizat, Traction Control optimizat și Triumph Shift Assist pentru schimbări fără ambreiaj.

Disponibilitate

  • În magazine începând cu ianuarie 2026.

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 13,900.00 EURO

Motor și transmisie

Tip
Răcit cu lichid, 12 supape, DOHC, 3 cilindri în linie
Capacitate
765 cc
Gaură
78.0 mm
Accident vascular cerebral
53.4 mm
Compresie
13.25:1
Putere maximă EC
130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) @ 12,000 rpm
Cuplu maxim EC
80 Nm @ 9,500 rpm
Sistem
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației
Eșapament
Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer
Transmisie finală
Lanț cu inele X
Ambreiaj
Umedă, multi-placă, slip & assist
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru din aluminiu cu două lonjeroane și subcadru spate turnat sub presiune din două piese
Braț oscilant
Dublă față, aliaj de aluminiu turnat
Roată față
Aliaj de aluminiu turnat cu 5 spițe, 17 x 3,5 in
Roată spate
Aliaj de aluminiu turnat cu 5 spițe, 17 x 5,5 in
Anvelopă față
120/70 ZR 17
Anvelopă spate
180/55 ZR 17
Suspensie față
Öhlins NIX30, amortizare reglabilă la compresie și revenire, și reglare preîncărcare. Cursă roată 115 mm.
Suspensie spate
Amortizor monobloc Öhlins STX40 cu rezervor piggyback, compresie și amortizare reglabile, precum și reglare a preîncărcării. Cursă roată de 131,2 mm.
Frâne față
Discuri duble flotante de 310 mm, etriere monobloc radiale Brembo Stylema cu 4 pistonase, OC-ABS, cilindru principal radial Brembo MCS
Frâne spate
Disc unic de 220 mm, etrier Brembo cu un singur piston, OC-ABS
Afișaj și funcții ale instrumentului
Instrumente TFT color de 5"

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime
2051 mm
Lățimea ghidonului
765 mm
Înălțime fără oglindă
1051 mm
Înălțimea scaunului
839 mm
Ampatament
1397 mm
Greblă
23.0°
Traseu
95.3 mm
Greutate umedă
188 kg
Capacitatea rezervorului
15 L

SERVICIU

Interval de service
6.000 mile (10.000 km)/12 luni (oricare dintre acestea survine mai întâi)
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText